středa 23. února 2011

My whole life.

Zdravím! (pokud je vůbec koho :D)

Doufám že alespoň někdo přečte tenhle článek. Jelikož se neustále učím hlavně díky matice tak se tu  budete dozvídat plno dalších keců o tom jak nesnášim svuj  život a nejradši bych se zavřel do krabice. :/ :D.

Teď  jsem  se  učil na biologii. Už mi lezou nerosty  krkem. Navíc si vůbec nejde zapamatovat že síra má tvrdost 2, diamant 10 kde se těží kde se používaj áááá . :D Jsem trapnej.

Mám tu pro vás i pozitivní zprávu :) mám  tumblr. Ale pochybuju o tom že bude někdo chodit tam kde je to nejnudnější na světě to  už radši půjdeme do lunaparku!:D miluju to slovo.

Pro dnešek se loučím protože nejsem schopen  vymyslet a sepsat něco smysluplného..  Ještě mě čeká tuha a štříbro :/ :DD BYE!

3 komentáře:

  1. Cha! Cha a cha a cha! Jestli se mýlím, tak se moc omlouvám, ale nejsi vlastník nefunkčního blogu "just fall"? Nevím, zda si na mě pamatuješ a nevím, zda si pamatovat nechceš :D
    Ale ať už tak či tak, hodně štěstí /a trpělivosti/ při učení (:

    OdpovědětVymazat
  2. Tak šutry co? Taky je bereme...nesnášim je. Mimochodem...to seš ty na tý profilový fotce?!
    :DDD


    PS: (myslim na tý na tumblr)
    PPS: ( taky mám tumblr)
    PPPS: (mám stejný pozadí jak ty, akorát světlý)

    OdpovědětVymazat
  3. Heh... =D
    My jsme to také brali. Není to ani tak dávno. Šak jsem si jistá že se mi jednou bude hodit že Topaz má tvrdost 8 kdežto Florid jenom 4. Najisto... =) V.

    OdpovědětVymazat