čtvrtek 3. února 2011

HI everyone!

Zdravím.
Právě teď jsem to tu dodělal. Tolik  práce mi to dalo a stejně je to  divný :D. První články  jsou vždycky ty nejhorší  tak si prosím nedělejte hned první špatný dojem.
Ještě napíšu že tenhle blog bude o jednom klukovi, který je jiný než ostatní vyhovuje mu občas samota rád čte, poslouchá přírodu pro radost fotí skládá  verše a kreslí na  papír ;).

(Doufám že se písnička líbí. :)                                                                                             váš m.

2 komentáře:

  1. Ale né, právě jsem oběvila toho vzácného tvora, muže s citem pro umění :D ! To je úžasný! Jestli chceš, skontaktuj mě na blogu, velice ráda poznám člověka s osobností ;) .

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, myslela jsem, že chlapci se zájmy jako máš ty, už téměř vyhynuli. Proto je mi ctí, že jsem na tvůj web narazila a rozhodně zde nejsem naposled (:
    A první články... na rozdíl od těch mých má tenhle úroveň .D

    OdpovědětVymazat